NY VD

 

Thomas Salomonsson tar nu över VD-posten efter Johnny Håkansson för Industrireklam, inhousebyrå för Weland-koncernen. Johnny Håkansson, grundare till Industrireklam, lämnar efter 29 år över VD-skapet och går i pension.

 

Industrireklam har utvecklats kraftigt sedan starten 1987. Företaget servar bolagen i Weland-koncernen med tryckt och digitalt material. Thomas Salomonsson har arbetat de senaste 18 åren på Industrireklam, varav de sista fjorton åren som webbansvarig och projektledare.

 

– Det känns spännande och roligt att få förtroendet. Vi har kommit långt men vi har även en hel del att se över. Det finns många möjligheter för Industrireklam, säger Thomas Salomonsson.

 

Uppsökande marknadsföring

 

Med Thomas Salomonsson som ny VD kommer det tryckta materialet som företaget levererar att ses över. Hylte Tryck som ingår i företagsgruppen är en viktig partner som Thomas Salomonsson gärna vill ha ett tätare samarbete med. Hans målsättning är att erbjuda kunderna mer hjälp med teknisk dokumentation, försäljningsmaterial och mässmaterial.

 

Thomas Salomonsson kommer även att arbeta mer med uppsökande marknadsföring och stärka de olika varumärkena i koncernen. Industrireklams målsättning är att expandera för att möta de nya behoven.

 

– Mitt fokus kommer att ligga på att serva våra kunder på bästa sätt. Jag vill att Industrireklam ska vara navet i marknadsföringen för koncernen, förklarar Thomas Salomonsson.

 

Ny webbredaktör

 

WEBBUTVECKLARE SÖKES

 

ORIGINALARE TILLSATT

 

KONCERNPRESENTATION WELAND

 

MODERN WEBBPLATS ÅT
SP MASKINER

 

NY VD

 

NY PROFIL ÅT WELAND LAGERSYSTEM